BadeeAltug Merhaba güzel anneler bebeğim uykusunda sürekli inleyerek bağırarak sesler çıkarıyor bunlar normal Mİ bilemedim 🤷♀️ ara ara yapmıyorum her gün yapıyor her uykusunda gündüz uykusunda da gece uykusunda yapmakta sebebini bir türlü çözemiyorum
Demsellly Gaz sancısıdır yüksek ihtimalle en azından benim bebeğimde öyleydi. Damla kullanarak bir tık azaltmıştık o inlemeleri. 2 ay biterken geçmişti kendiliğinden