Merve08 öncelikıe şöyle düşün. Eşinle geçireceğin zamanlar olacak muhakkak. Yani hep böyle devam etmeyecek. Bunlar geçici durum. Öncelik senin yemek yiye bilmen ki, sütün olsun. Gaza maalesef yapacak bir şey olmuyor. Ben iki hafta boyinca aç susuz kalıp bebeğimi kucağımda taşıdığımı biıirim. Düşüp bayılıyordum bazen. Allahtan eşim o zamanlar pandemiden dolayı çalışmıyordu. Benden size tavsiye acillere doktorlara gitmeyin boşuna. Heleki bu dönemde. Çünki dediğim gibi gaz sorunu illaki olacak ve ne yaparsann yap devam edecek 3 ayına kadar. Ben en son dayanamadım doktoruma gittim, bebeğim kolikti bu arada. Bana maflor, relactaz ve sab simplex yazdı. Düzenli kullandım. Saati saatine verdim ilaçları. İnan 10 gün içinde etki etti. Hiç o durumları yaşamıyoeum artık. Bebeğim şu an 3 ay 3 günlük. Kendi gazını kendi çıkarıyir artık. Sadece emin ol ki, bu durum geçici. Yani her kes aynı dönemden geçiyor. Yapacak bir şey yok. Ama nacizane tavsiyem kaynanama gitmeyim de eşime zaman ayırayım, bebeğime kendim bakayım dene. Çom zorlanırsın. Özellikle emziriyorsan. Hani mamayla beslenen bebeğin olsaydı yemesen de sütüm olmaz derdi olmayacaktı. Ama madem emziriyorsun sütünün bol ve kaliteli olması şart. Allah razı olsun benim k.validemden. Gittim bir süre orda kaldım, en azından yemek bişirme derdim olmadı. K.validem yapıyoedu, bebeği de alıp bakıyordu gidip güzelce yiyordum, lavobama giriyordum.
Yardım şart, canım. Tek başına zor olur sana. Destek alman lazım