AyseBerraninAnnesi Merhabalar 21 günlük bebeğim var göbeğim hamilelik de de çok büyük değildi doğum sonrası da cabuk indi ama sıkilaşsin istiyorum neler önerirsiniz?
Cigdemveminik AyseBerraninAnnesi korse toparlıyormş doktorumda tak dedi ama hem havalar çok sıcak hemde emzirmelerde zaten yapış yapş oluyorz oyzden takamıyorm bir iki ay snra anca takabilirm
Perimasali Korse giyebilirsiniz sezeryan sonrası spor için belirli bir süre gerekiyor bende mekik çekmek istiyorum ama bekliyorum biraz daha zaman geçmesini
Edanurdg AyseBerraninAnnesi daha yenisin canım korsen ayarlanabilirse çok sıkı yapma şimdiden dikişlerinde hafif hafif ağrıların varsa korseye hemen geçme ben denedim sonra 1 hafta ağrı çektim🙄 ilk başlarda bi şalla sarıp alıştır sonra korseye geçersin