Mestgce Şimdi normal duruma göre bebeğim bugün tam 4 ay 1 günlük oldu. Ama 5.ayın içinde oluyor değil mi? İnternette gelişim videoları var onlardan 5.aylığı mı 4.aylığı mı izleyeceğim bir türlü bu işi anlayamadım :)
Dunyamsensn2008 Mestgce 4 u doldurduğu için 4 diyoruz 5. Aya giriyorsunuz çıkışta 5 aylık diyorsunuz ☺️☺️