Selam kızlar, bebeğim 3 ay 22 günlük kolik bebek ve aşırı ağlamalarda katılıyor - dili boğazına kaçıyor- bir süredir çişte kan vardı antibiyotik kullandık ve sünnet olacağız perşembe günü, doktor en az altı saat öncesinden emzirmesin demiş eşime, bebeğim sadece meme de rahatlıyor nasıl yaptırdınız sizler? Normal mi bu süre?