7 ay 5 günlük ikiz kızlarım var. Uyku sorunları yeme sorunları yok çok şükür. Araştırarak çabalayarak bir şeyleri oturttuk. Fakat bilişsel , sosyal gelişimleri için neler yapabilirim bilmiyorum. Bu konularda fikir sahibi olan ya da alanı çocuk gelişimi olan herkesin fikrine açığım. Ben de bir eğitimciyim ama bebek gelişimi konusunda tecrübesizim malesef. Hangi oyunları oynayabilirim? Ne tür davranışlar üzerinde durmalıyım?