Ikimelekannesi_zz canım mama +meme yapılan çocuklarda gaz daha fazla oluyormuş ebe öyle söylemişti bio gaio diye bir probiyotik damla var bize çok iyi geldi tedavi edici 3 şişe bitirdik normale geldik bu damlayı sonra araştırdım çoğu bebeğe çok iyi gelmiş