Ata0905 TugceeUlu çatlak oluşmuşsa onun maalesef kremle vs geçme durumu yok. Tedavisi mümkün ama seans ücretleri bile uçuk 🤷
sapling TugceeUlu bio oil hafifletiyor diye duydum canım deneyeceğim bende yeni çatlaklarda özellikle
Ata0905 Adabkc yapan arkadaşım var ( estetisten) gerçekten sonuçlar iyi. Ama benim bütçem yok şu an için .
Ata0905 TugceeUlu üzgünüm benim de iç bacakta var ilk doğumdan oraya jel sürmek akla gelmedi orası çatlamış 🤦