Kızlar bebeğimi neredeyse 1 ay çok güzel emzirdim bu arada tam 2 ay oldu bugün ama sonra birden sütüm yetmemeye ve bebeğim emmemeye başladı sinirleniyordu mecbur sağıp vermeye başladım farkettim ki gerçekten yetmiyor mamayı ek ilave olarak başladım Aptamil aldık gayet iyidi sonra hippi araştırdım verdim hergün kaka yapan kız 1 gün arayla yapar oldu sonra 2ye çıktı şimdi 3 gün oluyor yapamıyor artık tekrar aptamile döndüm yine aynı yapamıyor yaparsa bizim müdahalemizle macun kıvamında,bende artık keçi sütlü bi mama almak istiyorum bunda da aynı sorunları yaşar mıyım doktor kontrolümüz var ama deneyimlerinizden faydalanmak istedim