Prenses-annesi1 Hiçbir damla işe yaramıyor bizde kızım hala kendi gazını çıkartamıyor uyurken ağlayarak uyanıyor bu şurupu kullanıp memnun kalan var mı ve günde kaç kere ne kadar veriyorsunuz alıp denicem hemen işe yarıyorsa
Serenty Prenses-annesi1 biz kullandık ise yarıyordu ağlamaları azalmıştı.doktorumuz günde dört kere 5 ml verin demişti ama bana fazla gelmişti ben önce 2 ml ile başladım çok fazla gazı olduğu günlerde 3 bazen 4 verdim.sonra yavaş yavaş bıraktık.kullanirken hep aynı saatlerde vermeye dikkat et bir süre sonra bağırsakları alışıyor o saatlerde kakasını yapıp rahatladigini göreceksin
Deletedmom297 Prenses-annesi1 O damlalar kendi kendine çıkarması icin degil. Sizin yardiminizla çıkartırken daha rahat yapmasi icin . Asla suanda kendi kendine cikartamaz bunyesi buna musait degil
Masalikoo Bende yeni başladım tam 2 aylık kızım ve alttab üstten kendi çıkarıyor ama yeterli olmuyor kuzum anne sütü yanında mamada kullanıyorum ben bazı geceler ıkınarak uyanıyor alttan kendi öyle yada böyle bi şekilde çıkarıyor öyle rahatlıyor
Prenses-annesi1 Masalikoo hiç çıkartamıyor benim kızım zinco ve sab simplex kullanıyprum hala çıkartamıyor ben masaj yaparsam bacaklarını karnna doğru götürüsüm anca yapıyor Günde kaç kere kaç ml veriyorsunuz peki şuruptan
Serenty Prenses-annesi1 inşallah ben kendime tarih belirlemiştir şu gün bitecek diye şükür bizim bitti ama çok kötü zamanlardı.bizim hiç tamamen geçirmedi ilaç ama hafifletti en azından uykusundan uyanmiyordu.birde sen gaza çözüm bulana kadar gaz sorunu ortadan kalkıyor 😬
miracinnannesii Prenses-annesi1 asırı asırı asırı memnunum ilk kullanımda ble peşpeşe gaz cıkardı oglum şoka girdik esmle kucukken günde 4 defa bi cay kaşığı emzrmden önce verıodum yedkten hemen sonra cıkıyordu gazı smdi gaz sorunumuz nereydeyse yok oldukça bi tatlı kasııgı veriyorum hemen cıkartıyor zateb
miracinnannesii Prenses-annesi1 evet canım bzde etmsti emzrmeden önce verdm emzrdm cıkarttı gazını . Gaz masajıda yaparsan daha iyi cıkartr
Emin_e Prenses-annesi1 ben cok memnun kaldim 3.5 aylik hatta arada vermek kaydiyla 4.5 aylik olana kadar kullandim. Ilk vasta sürekli gazli oldugu icin gunde 4 saat arayda 1 er ml veriyordum olcusuyle cekip. Sonra 6 saatte bir verdim gecince de sadece sancisi oldugunda verdim
Prenses-annesi1 miracinnannesii hergün yapıyorum 3 4 kere masajda ama kendi kendine çıkartamıyor ben zorlarsam anca oda bazen hiç çıkartamıyor ağlayıp duruyor