EsraBozkurt Selinn22234 benim 1 tanesi doğumdan sonra 1 hafta içerisinde yattı 2 kere daha yatacakmış ay ay
ogretmenanneeee Selinn22234 ben de doğumdan sonra süt parası ve emzirme parası aldım iki hafta önce de 16 haftalık ücretli iznim bitti ama doğum param hala yatmadı
Gulsahhhh EsraBozkurt doğumdan sonra nasıl 2 kere daha alıcaksınıx doğumdan önceSini ne kadar almıştınız
Gulsahhhh Ben doğum yapalı 1 ay oldu doğumdan önce olan rapor parasını 10 gün içinde almıştım e devlette görünmüştü şimdi doğumdan sonra olan rapor parası yatıcak oda bu ay yatar büyük ihtimal
Selinn22234 Gulsahhhh doğumdan önce çalışmadığım ve doğumdan sonra çalışmadığım olması üzere doğumdan önceyi aldım doğum sonra raporum bitmek üzere merak ettim.ne zaman yatar diye
EsraBozkurt Gulsahhhh muhasebecimiz 3e bölüyormuş daha önce işyerinde alan biri vardı 3 kerede yatmış sanırım muhasebeci nasıl onaylıyorsa o şekilde yatıyor
gizemeylul @Selinn22234 Doğumdan önce ve sonrası olarak 2 şekilde yattı, ilkini doğumdan 15 gün sonra almıştım şirket bildirdiği an yatıyor para. Sonrası da izin bitti 3 gün sonra yatmıştı.
Selinn22234 gizemeylul çok teşekkür ediyorum benimde iznim bitiyor ne zaman alabilirim diye Merak etmiştim..
EsraBozkurt Ruyamm toplam parayı muhasebeci 3 kerede onaylıyormuş nasıl oluyor bende bilmiyorum daha önce alan biri vardı o şekilde almış ben 39günlük doğumdan sonra 1 hafta içerisinde aldım kalanı daha almadım
Neslilya Ruyamm ikinci dediğiniz parayı ne zaman aldınız? Ben de doğum yaptım bir ay oldu şuan sgk dan mesaj geldi 3 bin tl hesabınıza yatmıştır diye. Diğer kısım ne zaman yatar
Eymenismail Ruyamm bana şimdi 3000 yattı bebek 25 günlük emzirme parası diye diğerleri ne zaman yatar acaba
Neslilya Ruyamm bir de 12 bin ilk defa duydum acaba neye göre değişiyor ücret. 2 kısımda yattı paranız anladığım kadarıyla ilki 3 bin diğeri 9 bin mi yattı o halde