mirayybebek kızlar 16günlük bebeğim var. altan gaz yapamıyor bacaklarını topluyor önerebileceğiniz gaz damlası etkili varmı birde doktora sormadan alabilirmiyim
Kdrs mirayybebek sab simplex gerçekten etkili ben memnun kaldım kullanabilirsin bana doktor önermişti 70 lira civarı daha önce metsil.. kullandım ama hiç ise yaramadı sab simplex ile rahatladım açıkçası tavsiye ederim
Ozlemkose85 mirayybebek sap simplex hayat kurtarici gercekten.kolik bebegime kullanmistim.ekstra olarak kimyon rezene anason karistirip kaynat hem kendin iç 1 cay kasigi da bebege verebilirsin.cok rahatlatiyor
eslemsiii mirayybebek biogaia + nurse harveys bence çok iyi nursenin içeriği zeytinyağlı daha rahatlatıcı diye düşünüyorum kızıma çok iyi gelmişti
Synmannesi eslemsiii Ben de bu ikisini kullanıyorum canım nasıl kullandığını bana söyleyebilir misin ben sabah aç karna beş damla veriyorum biagaia dan nurse nasıl ne zaman verecem
Arasannesi mirayybebek bıogaıa+relactaz. Probıyotık damlaları tek basına kullanmayın işe yaramaz yarar gıbı gozukur ama gazı bıtırmez yıne çekersınız. Bir probıyotık yanına gaz damlası seklınde kullanın
Oyku34 mirayybebek gaz icin cok faydali kakasini gazini guzel cikartiyo ben cok memnun kaldim fiyatida uygun
eslemsiii Synmannesi nurseyi sabah 20 akşam 20 damla veriyordum ben ama 3 3buçuk aylık falandık öyle kullanırken