Nurgulsevn Kilo alımı nasıl olur ? Bebeğime vermek istiyorum Aptamil pahalı geliyor bütçeme 7 aylık bebek
Anneyeni Nurgulsevn ben yeni gectim bebelac a aptamil kullaniyorduk hep kizim icmek istemedi aptamili. Simdi bebelac i gayet guzel iciyor kilo alimi konusunu bilemiyorum tabi 🤷♀️ Ama gaz ve kaka problemi yokk ama aptamil gibide kopurmuyor
Nurgulsevn Annem123 maşallah bizde 6 aylıkken 9.600 gramdik Aptamil kullanıyoruz ama şimdi kilo verdi diş dönemi yüzünden hiç bişi yemiyor