Benim oğlum 5 buçuk aylık oldu doktor tadımlara başla dedi doyumluk değilde tadımlık ver dedi biz biraz büyüyüz ama doktorun dediğini söylemek için yazıyorum bana da mantıklı geldi de doktor ek gıdaya tadımlara başlarken sebzeden başla meyve sonra dedi sebzeden başlarsan eğer isebzenin tadına alışır ve yer meyveyle başlarsan sebze yedirmen zor olur tatlı şeyler ister dedi aklınızda olsun hanımlar 🤗