Kızlar merhaba. 13 aylık bir kızım var ve şuan azı dişleri çıkıyor. Sol üst çıkmış, sağ üst patlamış durumda. Bu sürede hiç ama hiçbir şey yemiyor. Pilavı, tostu, tavuk suyu çorbayı, sulu köfteyi, zeytini, salatalığı, haşlanmış sebzeleri vs çok sever ama ağzına bile sürmüyor. Direkt öğürerek ağzından atıyor. Oyalanması için çubuk kraker, bebek ekmeği, üzümlü ekmek verirdim onları bile atıyor elinden. İnanın denemediğim şey kalmadı, yoğurt yapıp meyveler kattım içine. Yulaflı bir şeyler yaptım ama yok. Nuh diyor peygamber demiyor. Sırf bir şey geçsin boğazından diye inanmayacaksınız danino aldım, her çocuk sever ve yer dedim, kızım kaşık ağzına değdiği an kaşığa vurup yere attı. Onu bile istemiyor. Gerçekten napıcağımı şaşırdım gün içinde sık sık tetagil ile diş etlerini ovuyorum, bir kere de calpol verdim rahatlaması için. Yememesi beni hem üzüyor hem de yoruyor. Var mı bir çaresi lütfen yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻😔