As1ioz bana mesaj geldi ama gittiğimde yok Kendi hesabınıza para resmen insanların vakitlerini çalıyorlar saçma sapan mesajlarla Yani bir Umuda kapatıyorlar insanları 1000 TL yapmış gidin şekilleniyor üç kere gittim üçünde de yok Hani mesaj gelmezse Tamam devam mesaj da geldi mesaj da gösterdim nasıl bir iştir anlamadım