Derinsmom migren agrısı cıdden cok kötü inşallah yoktur.tabı ki tek doktorla kalma..AMa dediğim gibi; dogum yaptım 3gun hıc agrım yoktu ; sonra agrılarım bir başladı. Agladım hep agladım.beynım oyuluyordu gozlerımı acamıyordum kulaklarda zonklama o yuzden doktorum bana 1 hafta içinde gecıcek ama sen agrılarjn başlamadan her sabah bıtter cıkolata ve sade nescafe içmeyı ıhmal etme dedı.zaten migren de doktor sade türk kahvesini öneriyor . Cankm benjm yenınden gecmıs olsun