Selam kızlar benim oğlum 7 ay 28 günlük Arife günü ateşlendi ve isali vardı ateşi düşmeyince doktora gmtürdüm . Orda ateşini düşürmek için soğuk odada ıslak pabukla yarım saat bekledik eklem yerlerine koyarak . Sonra ölçtüler37.8 olunca ilaç yazıp yolladı doktor . Antibiyotik ve fitil verdi ağrı kesici . Ateşi 3 gün daha devam etti geçti çok şükür 38.5 üstüne çıkarmadan ilaçla düşürdü ılık duşa. Sadece isali kaldı ve hiçbişey yemiyor desem kimse inanm. Sadece su içiyor. Gece uyurken yedirmeçalışıyorum ama oda yetmiyor . Napcam götürsem mi doktora . Sabah 4.30 da mama verdim şimdi 9.15 geçiyor ve aç bişekilde uyudu yemiyor