Arkadaşlar ek Gıdaya geçtik 15 gün sorun olmadı ama şimdi 3 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz aynı gıdalar Farklı birşey eklenmedi neden böyle oldu anlamadım. Doktoruna yazdım hemen motulium şurup verelim demiş kullanan varmı acaba. Aynı ilacın hapını da bana süt yapsın diye vermişti o yüzden kafam karıştı