morviiiii canım ben daha dün gittim dedim emziriyorum diye gitmeden önce sütümü sagdım ben gelene kadar onu içmişti daha yarısı duruyordu geldigimde en 3 saat emzirmemek gerekiyormuş geriye kalan sütü içirdim emzirdim uyuttum sonra biraz sütümü de sagdım onu içirmedim döktüm sonra saat geçince emzirdim bana da anbiyotik verdi bebegini bu ilacı aldıktan iki saat sonra emzir dedi ben de emzirip uyutuyorum ondan sonra içiyorum bide gargara verdi onun bi zararı olmaz galiba içmedigim için git hiç durma benim agrım çoktu gittim