Bse Arkadaşlar 4,aylık nebeğim var kesinlikle uyanıkken mama yemiyor bazen 6saat uyumazsa aç kalıyor uyurken bile 100 cc zor içiyor böyle durum yaşayan varmı
Gulsahb Bse çare buldunuz mu acaba o zamanlar aynı durumu şu an yaşıyorum 5 aydan beri uyanıkken kesinlikle biberonu ağzına sokamıyorum
Bse Gulsahb hayır bulamamıştım,ama benimkisi mamayı sevmedi sonra doktor ınfatrını diye mama verdi o mamayı sevdi ve onu içmişti