Bebeğim üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş ateşi çıkıyor şurupla iniyor ateşi..burun yanları Üst yanları kızardı ateşi çıktığı için mi burnu dolu olduğu için mi yaşayan var mı… iyileşinceye geçer mi…hatta alnına doğruda olmuş bugün..T bölgesi diyoruz ya hani ters T olmuş kızarıklık