Merhaba anneler, bebeğim 2 ay 20 günlük. Kızım çok hareketli kendini döndürmeye başladı bile . Ben normalde oyun matını koltuğa koyup orada tutuyordum. Evim açık mutfak olduğu için her an gözüm üstündeydi fakat şimdi mutfakta bir iş yapıyorum dönüp bakıyorum kendini ite ite neredeyse düşecek noktaya getirmiş. 🤦♀️ Artık orada tutamam fakat yere bir oyun alanı hazırlasam bu sefer de korkuyorum malum yaz ayı küçük karıncalar ya da böcekler girebiliyor evlere. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu Ay da bebeği olan anneler siz bebeklerinizi nerede tutuyorsunuz? En son çocuk koruma alanı olan oyun parklarından alacağım sanırım.