Merhaba biz de 1.5 aylık olduk sab simplex kullanmaya başladıktan sonra kabız oldu bebeğim biogaia ile devam ediyoruz ve ek olarak sab simplex yerine hipp in organik rezene çayı var bebekler için dr teyidi ile ondan veriyorum günde 3 çay kaşığı, bu şekilde kaka konusunda biraz daha rahat etmeye başladık ,🤲