Merhaba, bebeğim 4 aylik ve 3 gündür öksürüyor. Doktora getirdim bugün, bakalim ne diyecek, sizlerin bebeği bu sekilde öksürdü mu? Ve neler yaptiniz? İnternette öksürük surubu vermek zararli diyor en doğrusunu doktor söyleyecek ama sizlerin ne neler yaşadığını merak ediyorum 🙏🏻