Nurgulsevn sicaklardan dolayi olabilir ama bariz bir sekilde kilo kaybi varsa doktora gidin. Sunu yedir bunu yedir diyenleri dinlemeyin bence. Kilo kaybi onemli cunku. Dis doneminde de kilo kaybi oluyor,sicaktan da oluyor. Caninizi sıkmayın ama mutlaka bi doktor gorsun bence. Gorumcelerinize de he diyip gecin. Cok biliyo onlar. Boyle moral bozanlara sinir oluyorum.