Neden böyle oldu bilmiyorum. İlk 1,5 ay çok iyidi bebeğim. Şuan 2 ay 15 günlük. Ve inanılmaz ağlıyor. Şöyle ayakta kucakta meme de ağlıyor. Biliyorum uykusu var. Meme de uyumaya alıştığı için meme de uyurdu. Artık ne ayakta ne meme de ne gezerek hiç bir şekilde uyumuyor. Ağlıyor sürekli. Ve önceden böyle değildi neden olmuş olabilir ?gece uykusu diye bir şey de kalmadı. Gazı da yok en az 1 saat ne var ne yok çıkarıyorum zaten göğsüm den inmiyor sürekli piş pişliyorum