Nzlcnn ben doğum parası 300 tl almıştım kaymakamlığa başvuru yapılıyor pttden adınıza yatıyor. Süt parası da veriyorlar ona gidemedim ne kadar nasıl alınıyor bilmiyorum. Birde eşiniz sigortalı çalışansa doğum belgenizle sgkya gidiyorsunuz eşinizin sigortasından doğum parası alıyorsunuz beb ona da gidemedim detayını bilmiyorum