invisible33 Kızlar 2 ay 7 günlük bebeğim var ve bir haftadır artık göğüslerim şişmiyor Dolu dolu bebek emerken Süt indiğini hissediyorum sadece onun dışında olmuyor birde eskiden bir memeden emerken diğerinden akardı şimdi olmuyor sütüm mü kesiliyor lütfen yardım edin ?
Gunes55 invisible33 bez kilo takibi yapin sknti yoksa endiselenmeye gerek yok gogusler terbiye oldu diyorlar. Stres yapmayin sutu asil o keser
Kelebegimmmm invisible33 ben yazayım. Memeler terbiye oldu. İhitiyaç kadr üretr. Gereksz sert olmaz. Bebeğin kilosu yetersz değilse tartıda sakın takviye yapmayın
invisible33 Ayrıca regl oldum hemen 40 ım çıkar çıkmaz ikinci döngü yaklaştı ondan mu acaba ilkinde azaldı gibi hissetmiştim çünkü yine mi azalacak
ftmnrmv invisible33 Hayır canım sütün kesilmeyecek bebeğin büyüdüğü için göğüslerin artık bebişine yetecek kadar süt üretecek tereddüt etmeni gerektirecek bir durum değil bir göğüsünü emzirirken diğerinden akmaması da artık göğüslerinin terbiye olduğunu anlamına geliyor . Emzirmeye devam. Asıl stres yapman sütünü etkiler 😇
PureLove23 Cisli bez sayisi degismemis bence bir sorun yok, anne caylarindan iciyor musun? Ben cok faydasini goruyorum ve gunduz mutlaka 1saatte olsa uyu,dinlenmekte sutu artiriyor.
invisible33 PureLove23 içiyorum humana içiyorum ayrıca başkasına da mo başlasam acaba ne diyorsunuz ?
anneadayi invisible33 ben bir göğsümü emzirirken diğerini mochi pompa ile sağıyorum 2 göğüste emiliyormuş gibi oluyor ve beyin sütün yetmediğini düşünerek daha çok süt üretimine geçiyor
PureLove23 invisible33 ben de humana iciyorum bir de lactamilin anne cayi da var oglenleri onu iciyorum humanayida sabah aksam iciyorum tavsiye ederim
anne15 invisible33 yok değil ama azalma vs varsa cişli bezinden kilo alımından emme sonrası huysuzluğundam anlarsınız
invisible33 ftmnrmv çok ama çok tşkrler bir kaç gündür böyle devam edince artık bir gariplik var diye düşünmeye başladım peki kesilince nasıl bi belirti oluyor