Kızlar oda ısısı malum sıcaktan 27 derece bebeğimin vücudu buna göğsü sırtı dahil soğuk pencere açıktı serinsin diye ev ama çocuk buz gibi olmuş bunu görünce kapattım. Ateşi 36.3.
Soğuk mu terliyor teri mi soğuyor üşüyor mu noluyo ben cozemedim ayrıca iki köpek iki azı aktif şuan patlamak üzere geceleri cooook Zor geçiyor sanki gazı var gibi ağlıyor bes dk da bir aklıma bin türlü ihtimal geliyo. Napsam sizce pencereyi açıp odayı serinletsem mi