Bebeğim 26 günlük. 37+3 te doğum yaptım. Biberonla mama verdiğimde bebeğim çok hızlı cekiyor çok heycanlı cekiyor ve sonrasında gelen hıııhh sesi! Nefes alamıyor gibi bir ses tıkanıyor aklım gidiyor artık. Geceleri de böyle yapmaya başladı uyurken solunum sorunu mu ne bu anlam veremiyorum sütüm yeterli değil mamaya mecburum ama mama vereceğim zaman o kadar mutsuz oluyorum ki tıkandığı icin korktuğum için :( basına gelen var mı ya napıcsğımı şaşırdım