İyi geceler hanımlar ben Doğum yapalı tam 3 ay oldu normalde burda regl olmadım neden gibi bi paylaşımda bulunmuştum emzirdiğim için. 1 yıl sürer gibi şeyler söylendi şuna tam tersini sorucam emziriyorum ve 3 ay sonra regl oldum normal mi biraz netten araştırma yaptım ama tam sonuç alamadım bilgisi olan varmı 3 aylık bir süre erken gibime geldi emzirdiğim için ?