ikimelek Meeerveunal teşekkürler bunları bende koydum meyve püresi ve ağustos sonu gibi bebek salçası yapmayı düşünüyorum
Meeerveunal ikimelek bebek salçası kapya biberle Yapılan değil mi onu bende yapacağım inşallah tariflerinizi paylaşır mısınız sizde fikir olsun meyve püresi nasıl atılıyor mesela buzluğa
ikimelek birtosbik_anasi kapya biberi ayıklayıp üzerini geçecek kadar su ile yumuşayana kadar haşlıyorsun kabuklarını soyabilirsin sana kalmış blenderlayıp buz torbalarına koyuyorsun domatesi küp küp doğrayıp suyunu süzüp koyabilirsin domatesleri çiğdem blenderlayıp buz torbasına koyabilirsin
ikimelek Meeerveunal meyveleri rendeleyip buz torbalarına koydum kavanozda konserve yapan da var bunu 1 yaşa kadar şeker vermediğiniz için yoğurtlara muhallebilere koymak için koydum şimdilik kayısı ve şeftali koydum
milasmommy Benim kızımda kasım-aralık gibi 6 aylık olunca ek gıda tadımlara başlayacak bunları bende yapabilir miyim acaba bozulmuyor mu kayısı falan ? Başka ne yapabilirim
Mummy00 Merhaba kayısı şeftali buzluktan çıkınca nasıl oluyor? Geçen sene kayısıyı dilimleyip koymuştum çok kötü oldu çöpe attım rendeleyince olurmu deneyen var mı? Ben kayısıyı marmelat yaptım şekersiz kavanozladım tadı nasıl olur bilmiyorum
Sevillia Bende yapmayı düşünüyorum bıseyler tekipte kalayım☺️❤️ Bebek tarhanası yapabılırsınız. İlikli kemik suları ve tavuk suları cok lazım olcak.
Ptrckli Sevillia bebek tarhanası tarifi rica edebilir miyim lütfen Bizim yediğimiz tarhanadan farkı ne oluyor 🙃