Kızlar ayagım enfeksiyon kaptı ve bütün bacagıma yayıldı yürüyemez hale geldim doktarq gittim klomaks diye antibiyotık verdi 1 gün kullandım ve lanet olsun mahvetti beni üşütme krizleri ishal yüksek ateş mide bulantısı derken vuzudum morarmaya basladı doktora gittim antiyotık yan etki yapmış dedi surum taktılar ilacı degiştirdim sütüm ilaç içtigimden beridir hiçççç gelmiyor normalde 2 gögğsten 3 saatte bir 200-250 ml süt gelirdi şimdi ikisinden 30 çıktı yavrularım bütün gün mama ile beslendi bu durum düzelirmi yasayan varmı önerileriniz neler 😣