ElifDuru01 Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu ve ben hala adet olmadım. Gebelikte söz konusu değil. Süt koruyor diyorlar çevredekiler ama aranızda böyle durum yaşayan var mıdır🤔
Yesimgulcakir ElifDuru01 4 aya gircez daha adet olmadım ama oğlumda kasıklarım agrıyordu suandada agrıyor biraz önce korkudan test alıp yaptm negatif çıktı ama spreyl taktıracam böyle korkuyla olmuyor 😂
ayis ElifDuru01 Benimkide 2 ay 10 günlük henüz olmadım hamilelik ihtimalim tahminimce yok yani inşallah yoktur 😀😀
Yaman2018 Yesimgulcakir 2 aylik olduk halen adet görmedim adet gec görenler dogumdan sonra erken hamile kaliyormus dogrumu sizce?
ElifDuru01 Çok tedirgin oluyorum 🤦🏻♀️bencede spiral en iyi yöntem ama onlada hamile kalan gördüm. Hiç hazır değilim henüz tekrardan bu sürece
Brglbray 4 ay 13 gün hala olmadım ben de olmayı dört gözle bekliyorum spiral taktırcam ikinci çocuk istemiyorum çünkü pöf daral geldi yine 😂
aysetunckilicfirat Ben de 3 aylık bebek sahibiyim. Ben de hiç adet olmadım. Sağlık ocağında koruma iğnesi yaptırıcam. Ben de süt korur durumundan şüpheliyim 🤷🏻♀️
Herseycokguzelolacak aysetunckilicfirat sakin yaptirma bence.ben yaptirmistim uc aylik igne alti ay etkisini gosterdi.alti ay hic adet olmadim.sistim kilo yapti istahimi acti.
ElifDuru01 Süt koruyor diyelim peki ne zamana kadar koruyacak bu süt sonucta emzirdikçe süt gelmiyor mu 🙄
Yaman2018 ElifDuru01 süt koruyor deniliyor ama ben inanmiyorum kuzenimde süt koruyor demisti 4 aylik oglu var suan 2 aylik hamile