Kh201590 kuzenim 2 hafta önce dogum yaptı. Eşi yanında kaldı. Kızına da annesi evde baktı. Çocukları almıyorlar. Siz yine de hastaneyi arayıp bilgi alın dogum yapacagınız. Vakalarda da artış oldugu için çocuk istenmeyebilir hastane ortamında. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla dogsun.