Ilkana benim kızım şuan 7 aylık 8 günlük ve bazen günü gün değil şuann2 günden beri geceler kalkıyor ve uymak istemiyor.
Biz neler çektik neler kolik yaşadık hersey ne varsa gece nöbetleri. Bebekler bilmezler gece ve gündüzü maalesef o yüzden o kalkınca geceler ağlamadı sürece elline alma kalsın beşikte kendi ögrensin uykuya dalmaya ben artık öyle yapıyorum.
Biz kızımızı 4 aylık olana kadar bahtanelerde salladık kocamla. 21ile 4′e kadar ağlıyordu her gün.
Havalandır odayı güzelce uymadan, ışıksız, sessiz yerde uysun. Güzel yatır güzel uyusun kuzun. Allah bütün bebeklere rahatlık versin inş 🤲🏼