15gunluk bebeğim uyanık olduğu her an memede kalmak istiyor orda uyuyor çektiğim de uyaniyor tekrar aranıyor. Bugün mama yaptım içti 10 dk sonra yine aranmaya başladı ağladı emzirdim emdi yine .bazen 1saat e yakın duruyor ggmogusum de .bu kadar olması normalmidir geçermi acaba