Deletedmom59 37 gun oldu dogum yapalı ama 2 3 gündür vücudumda bi kasinti var kasıyorum kabarıyor bu arada sezeryan dogum yaptım yaşayan yada bilgisi olan varmı
eslemsiii Deletedmom59 spinal sezaryen olanlarda narkozun yan etkisi olarak olurmuş bende olmuştum kurdeşen olmuşsun demişti doktor hap krem ve iğne vermişti. Korkudan iğne yaptıramamıştım 😬 krem ve hap iyi gelmişti ☺️
ArasNagihan Deletedmom59 allahım ben mahvolmuştum normal doğum yaptım epidural oldu benimde bacaklarım kollarım göbeğim falan sanki ısırgan değmiş gibi kabariyodu geceleri daha çok kasiniyodum bana hap falan verdi ama kullanmak istemedim emziriyorum diye bir iki kere iğne yaptırdım geçmedi en son sağlık ocağında ebe iğne yaptı çok şükür geçti
SemraHakan Deletedmom59 sezeryandan sknra gozlem odasina aldilar kuzum…orda nasil kaşınıyorum..birde birsuru yatan kisi var hemsireler var, caktirmadan kaşınıyorum😂😂tabi sonra benden 2 gun once sezeryan olan akadasima sordum normal dedi..daha da olmadi kaşıntı
karabocuk Deletedmom59 benimde kollarimda cok kasinti oluyor bebegim nerdeyse 3 aylik ama hala kasiniyor acaba yaz emzirirken terden mi oluyor ya da kansizlik mi var bilemedim benimde sezeryan dogum
Queen42 ArasNagihan merhaba. Ne ignesi oldunuzda gecti acaba. Cok kotu durumdayim halen kasiniyorum :(