Rrraaaiiinnn inşallah çözümlenir. Ben de ne yapacağımı bilmiyorum artık. Sorun tam olarak kabızlık da değil: kakayı zorlanarak yapma ve tam kabızlık olmasa da daha kuru. Duphalac verdi doktor ama buna rağmen hala istenilen yumuşaklıkta olmadığı için zorlanıyor. Kayısı, incir hem kaynatıp hem de tazesini yedirmeye çalışıyorum. Tatlı şeyleri çok tercih etmiyor maalesef. Ekşi mor erik veriyorum. Kabak çorbası bol bol içiriyorum ve hatta çoğunlukla çorba içiyor zaten ama hep bir ama 😔