Herkan1807 aklına gelebilecek tüm pişik kremlerini denemiş biri olarak yazıyorum. Sudocrem yada hamazinc en iyisi. Ben hamazinc kullanıyorum, çinko oranı çok yüksek. Bez değişiminde lavoboda ılık suyla yıkayıp müslinle kurulayın. Hamazinc sürün. Ek olarak mantar ihtimaline karşı troysd krem de sürüyorum ben. Önce trosyd’i yediriyorum sonra hamazinc sütüyorum. Havalar sıcak açık bırakın altını. 40 gün uğraştım pişikle bu yöntemle geçirdim çok şükür. Bezini bir beden bol aldım birde hava alması için. Havalar zaten çok sıcak. Bizde bezi sıkı geldiği için olmuştu pişik bu arada.