emine_seker 2 sene olacak benimde ilaçlı tomografi istedi dr o zaman emziriryorum diye yaptırmadım,emzirmeyi bıraktım şimdi ortalık malum gidemiyorum,ara ara sancım oluyor,reflüde çıkmadı bende ama gebeyken oldu büyüme,oğlum 22 aylık onun böbrek reflüsü var yüksek derecede ,ya benimkini anlamadılar bilmiyorum bir tuhaflık var fakat tam kesinleşemiyor tetkik olmadan