Kadriyesen Kızlar benim oğlum dukuzuncu ayına yeni girdi .. ilk dişi yeni çıkıyo sizce bu normal mi ? Neden bu kadar geç çıkıyor ? Birde ek gıdayı düzenli vermiyorum acıktıkça veriyorum. emiyo sürekli .. yaptığım doğru bişey mi 🙁
KereMini1 Kadriyesen bizde 9 ayligiz disimiz yeni patladi bence gec degil her bebek farkli cok duyuyoruz bu lafi ama digru :) gec cikmasi daha bile iyi derler. Simdi cikan dis testere gibi emerken gor sen hele bi isirsin diyen cok :) ben sabah uyanir emer. Kahvalti hazirlarim yer sonra gene bi emer. Sonra corba yada meyve veririm. Emer aksam yine corba yer pure vs bisey sonra emer boylw gidiyo ama pwk kilo almiyo 7500 gibi
Emircik Kadriyesen geç çıkan diş daha sağlam olur derler biz 6.5 aylık çıkardık ilk dişi suan 7 olcaz 2.cıktı
Kadriyesen KereMini1 benimki dokuz buçuk kiloydu .. kemikli olduğu için o kadar kilo gösteriyor galiba yoksa kilolu falan değil :)