OmerAlp03 Şimdi buharlı pişirici son dönemde yaklaşık 3 senedir filan gündem oldu.Ben yıllardır farklı farklı buharlı pişiriciler veya makinem bozulduysa kevgir yöntemiyle yemeklerimi genelde buharda pişirdim pişiriyorum.
Ben en son philips wasabi buharlı pişiriciyi aldım.Aldığmda fiyatı 370-400 arasıydı.Hediye çeki + indirim dönemiyle 150-160 civarı bi rakama gelmişti bana küsüratı hatırlamıyorum, 200 değil eminim de.
Oğlum 21 aylık,hem ona hem kendimize hala kullanıyorum.Blend kısmını çorba harici kullanmadım, hem pütüre katı gıdaya alışsın diye hem de zaten 6 aylıkken dişi vardı.
Benim elim ayağım bana göre büyük kolaylık.
Şuan fiyatı çok uçmuş yalnız.Eğer şu dönemde sıfırdan alacak olsaydım valla 900-1000 de vermezdim yani.
Daha uygun fiyatlı bir çok muadil markanın buharlı pişiricileri var.Önemli olan pişirme süreleri ve kolay temizlenebilmesi. Bir de bazılarının blendinin iç bıçakları çelik olmuyor ona dikkat edin.Plastikler kırılıyor zamanla.