Sarisey Ceyceya ev yapimi salca kasik ucu ekliyorum ama tuzu 1yasina kadar vermeyi dusunmuyorum,uzmanlar onermiyor
ozge3747 Ceyceya Salçayı çok sakınmıyorum ama tuzlu vermemeye çalışıyorum yine de arada bir tadıyor.Genelde ona ayrı yemek yapıyorum ya da bizimkinin tuzunu koymadan kızıma da ayırıyorum
Emir_nur Ceyceya anneme gelene kadar asla vermedim 😀ama şimdi çok az salçalı ve çok çok az tuzlu birkaç defa yedi. Yemekleri tuzsuz ve salçasız yahut çok çok az salçalı yapıyoruz. Herkes kendi tabağına tuz atıyor.