Mahallede durumu iyi olmayan bir tanıdığım var ve ikizleri olmuş bugün parkta gördüm , bebeklerin kırkı çıkmış dün , ikisinide ayrı ayrı pusetlerde gezdiriyordu , bebek arabası alamamış parası yok diye , pusetleride kolu komşu vermiş , eşi 7 aylık hamileyken kadını bırakıp yurtdışına gitmiş , şimdi dırum böyle olunca üzüldüm, bebek arabası hediue etmek istedim , ancak fiyatlar uçmuş, o kadar gücüm yok malesef 😕
Çook uyguna ve temiz olmak şartıyla ikiz bebek arabası satmak isteyen var mıdııırr 🥳🥳