SolinNasannesi1- Bebibebi benim yeni doğan olmasına rağmen büyük olan ped iz bırakıyor ve kızarıklık yapıyor sıkmama rağmen hafif bağlamama rağmen canım
Fly35 Sleepy e geçme derim, formda bi sleepy furyası var anlamadım gitti, hem sızdırıyor hem kolay koku yapıyor, baby me ya da minies
Oykutosum Fly35 bezler her bebekte farklılık gösteriyor. Sizde sleepy sızdırmış bizde sızdırmıyor. En iyi markalardan biri prima 1 numarada sıkıntı yaşamadım ama 2 numarası fazla çiş olunca sızdırıyor
Oykutosum Kuzey03 evet öyle ama zaten bez üzerind2 kilo yazıyor. Kızım primada 2 numara kullanıyor sleepy de 3
Nurtupu 55eren55 kesinlikle pişman olmazsınız. Kızım çok hassas hemen pişik olurdu gerçekten çok memnun kaldım ben
frambuazliturti Sunay10 pampers pure kullanıyordum çok pahalıydı ama iyiydi. Şimdi molfix pure and soft kullanıyorum aynı yumuşaklıkta memnunum. Kardeşim A 101 de calışıyor Sofio getirmişti bir paket onudü denedim pişik vs yapmadı ama kullanmaya utandım 😂😂 o yüzden molfix ham uygun hem içeriği iyi
miraninannesi18 Sunay10 migros minnies tavsiye ederim :) prima care de sonra bunu denedim tavsiye uzerine acayip memnunum🙏🏼🙏🏼 Herkesede tavsiye ediyorumve memnun kalrsaniz fiyat farkina inanamicaksiniz🤭☺️
Defnemm22 Sunay10 prima gereksiz pahalı hemde sızdırma yaptı bizde ben sleepy kullanıyorum çok memnunum
mehtap92 Sunay10 ben dogdugundan beri molfix kullandım.bence neye alışırsa öyle gider mantığı ile baktım.. molfix zaten minies gibi ücreti. Şimdi geceleri çok hareketli diye sleepy külot alıyorum sadece gece takıyorum molfixe devam ❤❤❤
Nurtupu 55eren55 ıslak mendili de güzel bu arada kokusu da yapısı da çok güzel onu da ilk defa sipariş ettim dün elime geçti bundan sonra değiştirmem