Bushraa ben arada sırada içiyordum babası kullanıyor ama akşama kadar işyerinde.
evde çok nadir oğlum uyuyunca birlikte içerdik. Onuda yapmıyoruz artık valla doktorda söyledi bronşiti artırmamak için evinizde sigara içmeyin içirmeyin tozdan uzak tutun diye 😶