Selam kızlar. Sezeryan sonrası 1 veya 2 sene hamile kalmamak gerekiyor diye biliyorum ben. Bana doktorum 1 sene riskli dedi. Sezeryan sonrası 1 seneyi doldurmayıp sağlıklı hamilelik geçirenleriniz var mı? Süreç nasıldı? Sanırım hamileyim ve endişelerim var bildikleriniz varsa ve paylaşırsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden.