Merhabalar 1 aylık kızım var ve doktor kontrolüne gitcez ve kalça filmi çekilcez. Çocuk olduğu için insan sağlık konusunda hassas oluyor ve aylık kontrolleri oluyor ondan sağlık sigortası mı yaptırsam diye düşünüyorum. 10 muayne ve tetkikler için 1700 tl fiyat verdiler. Yaptıran var mı ve sizce mantıklı mı? 1 yıl boyunca bu kadar hastane masrafı olur mu sizce